Szydełkowa jesień – 6 darmowych wzorów

Wrzesień to mój ulubiony miesiąc w roku. Niestety zapowiada nadchodzącą jesień i coraz zimniejsze dni, których po prostu nie cierpię. Jednak sezon długich i zimnych wieczorów oznacza jedno – więcej czasu na szydełkowanie! A to jest to, co tygryski lubią najbardziej.

Szydełkowa jesień – inspirujące wzory

W związku z tym, najwyższa pora odkurzyć szydełka – jeśli ktoś w ogóle na lato je odłożył 🙂 i poszukać inspiracji na jesień. Poniżej znajdziecie kilka wybranych przeze mnie propozycji. Jeśli macie ochotę śledzić na bieżącą nowe jesienne wzory, to zapraszam Was na moją tablicę na Pinterest (tutaj), gdzie na bieżąco pojawiać się będą piny, które mi się spodobały.

Po najechaniu na zdjęcie pojawi się nazwa wzoru. Aby przejść do wzoru, należy kliknąć w jego nazwę znajdującą się pod galerią. Gdybyście potrzebowali pomocy w tłumaczeniu, to piszcie śmiało w komentarzach.

W KOLORACH JESIENI

  1. Crochet with Kate – Garland for autumn. Przepiękna jesienna girlanda. Na blogu Crochet with Kate znajdziecie bardzo czytelny foto-tutorial (krok po kroku). Idealny dla początkujących. Uwaga: na blogu stosowana jest terminologia brytyjska (nie amerykańska – najbardziej w Polsce popularna). I tak HTC to półsłupek nawijany, a TR to słupek.
  2. Lace Boot Cuff by Kitty Adventures. Piękne wykończenie jesiennych butów. W tej wersji raczej nie będzie miało funkcji ocieplacza, ale przecież nie wszystko musi być praktyczne. Czasami wystarczy funkcja ozdobna 🙂 Sploty wykorzystane w tym wzorze to: łańcuszek, oczko ścisłe, półsłupek nawijanysłupek.
  3. Night Weather – Pumpkin Garland. Dynie w formie girlandy. Motyw dyni znalazł się tu nie przypadkowo, to najbardziej popularne jesienne warzywo swoim kolorem ożywi niejeden jesienny dzień. Tego typu rzeczy zwykle wykorzystywane są jako ozdoby okna, ale ja pomyślałam sobie, że taki dyniowy łańcuch świetnie by się prezentował jako ozdoba stołu. Jeśli macie inne pomysły jak można by go wykorzystać, to dajcie koniecznie znać w komentarzu. Aby go wykonać potrzebna będzie znajomość półsłupka, półsłupka nawijanego i oczywiście łańcuszka – bez niego ani rusz 🙂

ROZGRZEWAJĄCO

  1. The Guardian – Crochet apple jacket. Ocieplacz na jabłko? To nie jest rzecz z kategorii „przydatne”, to raczej coś dla miłośników gadżetów 🙂 Aby wyszydełkować takie wdzianko wystarczy znajomość łańcuszka, słupka oczka ścisłego.
  2. The stitchin mommy – Coffee cozy. Szydełkowy ocieplacz na kubek jest z pewnością ciekawą ozdobą. Dla mnie jednak jest po prostu strasznie praktyczny – zawsze mam problem z utrzymaniem ciepłego kubka w dłoniach. Co trzeba umieć aby wykonać takie ocieplacz? Niewiele: łańcuszek, oczko ścisłe, półsłupek, słupek.
  3.  Just Be Crafty – Easy Chunky Cowl. Bardzo prosty, szydełkowy wzór na szal, który na pewno przyda się na pierwsze zimniejsze i wietrzne dni. Autorka zapewnia, że można go wykonać w godzinę lub dwie. Używając szydełka 9 mm kto wie, może to i prawda. Jakie sploty zostały użyte w tym wzorze? Podstawowe: łańcuszekpółsłupek nawijany.

Jeśli potrzebujecie pomocy w tłumaczeniu opisów z innych języków, to zapraszam do mojej grupy na FB – tutaj.

Jeśli wyszydełkujecie coś z tych wzorów, to dajcie mi koniecznie znać – z przyjemnością umieszczę zdjęcia Waszych prac pod tym wpisem. Możecie je wysyłać na adres anuzszydelko@gmail.com.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Wasze wykonania

Nikt jeszcze nie dodał swojego wykonania.

Chcesz pochwalić się swoją pracą? Dodaj jej zdjęcie poniżej

Zgłaszanie wykonanych prac
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, aby załadować Wybierz plik
Maksymalny rozmiar pliku: 1MB

3 komentarzy

  1. Ładne !

    1. A nuż szydełko says: Odpowiedz

      Dziękuję!